środa, 18 marca 2009

Po prostu kielbasa......


Wczoraj sie nam zachcialo takiej normalnie smazonej kielbasy,obowiazkowo jakiejs polskiej :) i z duza iloscia cebuli.......tja-wiadomo.......zabojstwo dla figury i watroby ,ale co tam,nie jada sie tego na codzien,a takim bardzo prostym daniem przypomnielismy sobie smaczki z dawnych lat........
Do tego byla po prostu bagietka lub chleb.

Skladniki:
  • kielbasa (slaska,polska,grilowa.......obojetnie)
  • sporo cebuli
  • olej
Kielbase w calosci lub w kawalkach dobrze obsmazyc na oleju,dodac pokrojona w polkrazki cebulke i razem dalej smazyc,podawac z pieczywem.
Smacznego :)

11 komentarzy:

Majana pisze...

Oj, czasami można sobie pozwolić. :) Dawno takiej kiełbaski nie jadłam, oj dawno.
Pozdrawiam:)

asieja pisze...

doskonale pamiętam te smaki
kiedyś bardzo lubiłam taką smażoną kiełbaskę z dużą ilością cebuli
trochę takie smaki dzieciństwa:-)

Gosia pisze...

No,wlasnie,dziewczyny,nam sie tez te smaki przypomnialy i zatesknilismy za nimi,takie proste,a jak cieszy :))

Kachna.pl pisze...

A ja dzisiaj taka jadłam na drugie śniadanie :) nie jadłam już jej długo ale ostatnio mam fazę na smażoną kiełbasę... właśnie taką.
Pozdrawiam
Kasia

Gosia pisze...

-Kachna- no wlasnie,czasem miewa sie takie fazy :)
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

to jest pyszne!!!!!!!!!!!

lisiczka_bez_kitki pisze...

Mmmm, pycha. Szkoda, że jestem tak daleko od takiej polskiej pysznej kiełbaski. I uwielbiam ten zapach jak się smaży z cebulką. Pycha, po prostu pycha!

Konsti pisze...

Na obczyznie to mi sie czasami sni taka kielbasa:) Tez mi sie za nia ckni od czasu do czasu...

adda73 pisze...

Wcale nie tak po prostu :) Taka kiełbasa, koniecznie z dużą ilością cebuli jest pyszniasta. Do tego ogórek kiszony i jak dla mnie ziemniaki, ale bułeczka też może być. Od czasu do czasu można zgrzeszyć z taką kiełbaską :))) Mi to jeszcze do tego pasowałoby mocno schłodzone piwo :)

Margaux pisze...

Uwielbiam taka kielbaske :D

Gosia pisze...

nie spodziewalam sie az tylu zachwytow nad normalna niby kielbasa,jednak widze,ze nie tylko mnie czasem nachodzi na usmazenie takiego specjalitetu :))
Male ,a cieszy :)

dziekuje Wam :)